Designul conic al filtrului reduce rezistența la fluxul de aer, ceea ce are ca rezultat o creștere a cantității de aer aspirat, determinând o creștere a puterii motorului, o creștere a cuplului și un efect acustic interesant (zgomot bas al sistemului de admisie a motorului).
Eficiență mai mare a unității de antrenare
Filtrul conic permite motorului să primească mai mult aer rece. Ca rezultat, amestecul de combustibil este ars mai eficient – cuplul, adică accelerația vehiculului, crește.
Economisire
Filtrul este reutilizabil. În condiții normale de drum (drumuri urbane, autostradă), la fiecare 15.000 km de kilometraj, filtrul este pur și simplu curățat cu detergenți și uleiuri, astfel încât să fie pregătit din nou pentru o conducere eficientă. Curățarea se poate face de mai mult de 10 ori. Ca rezultat, pentru mai mult de 150.000 km de kilometraj, puteți folosi un filtru conic în loc să plătiți de mai multe ori pentru un cartuş obișnuit.
Caracter sportiv
Filtrul conic este potrivit in special pentru aplicatii sportive in care este foarte important sa se obtina un cuplu mare.
Avantajele filtrelor conice sunt:
- puterea motorului crescută
- filtrare mai bună comparativ cu filtrul obișnuit
- sunet de bas pur-sânge al unității de alimentare
- prinde mai multă murdărie
- utilizare în mai multe sezonuri – trebuie doar să curățați filtrul cu lichide speciale
Instalare:
Filtrul este instalat în locul filtrului de aer original. Setul include trei adaptoare și o clemă, care permite instalarea în aproape orice model de mașină.
Execuţie:
Suprafața de filtrare este formată din două straturi dintr-o plasă metalică, între care se așează un material filtrant înmuiat într-un ulei adecvat care captează cele mai mici impurități. Pentru a mări suprafața filtrului, întregul element este ondulat.
Diametre de cuplare de montare (interne): 76 – 70 – 65 – 60 – 55 mm
DIMENSIUNI FILTRU:
- Înălțimea totală – 160 mm
- Lățimea de jos – 155 mm
- Lățimea superioară – 118 mm
Recenzii
Nu există recenzii până acum.